EU07-527 PKP Cargo (EVN)
typ odbieraków
AKP-4E, oba ze ślizgiem podwójnym
reflektory
halogenowe w klasycznych obudowach
cechy oryginału
producent
HCP, Poznań
rok budowy
1990
typ
303E
numer fabryczny
303E-427
opis
Model lokomotywy EU07-527, w malowaniu spółki PKP CARGO Grupa PKP. Stan na rok 2014, zaraz po otrzymaniu u dołu ścian bocznych znaków informujących o państwach członkowskich, w których pojazd uzyskał dopuszczenie do eksploatacji, oraz znaków o dopuszczalnej prędkości eksploatacyjnej. Wtedy też, lokomotywa już posiadała numery EVN na wszystkich ścianach. Wpierw, w 2011 roku otrzymała je na ścianach bocznych, zaś w 2012 roku także na czołowych. Lokomotywa przydzielona była do Wielkopolskiego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A. w Poznaniu. Ostatnią naprawę rewizyjną (R6) przeprowadzoną przez PKP CARGO TABOR Ostrów Wielkopolski, zakończono, 26.03.2009 r. Podczas niej lokomotywa otrzymała niebieskie malowanie PKP CARGO. W treści dokładnie jak oryginał, model posiada już naniesiony przydział „Wielkopolski Zakład Spółki w Poznaniu”, jak również wcześniej naniesiony na pudło czarny napis „Zakład Taboru w Poznaniu”, oraz datę wykonania ostatniej naprawy okresowej „Napr. rew 26.03.09". Miejsce wykonania tej naprawy nie zostało naniesione na pudło.
Lokomotywa ta otrzymała przezwisko „Balbina”.
W 2013 roku EU07-527 była jedną z kilku lokomotyw serii EU07 wynajmowanych przez Koleje śląskie od PKP Cargo. W związku z tym, prowadziła pociągi osobowe Kolei Śląskich, złożone z również wynajmowanych wagonów Kolei Czeskich ČD. Modele takich wagonów produkowała firma Roco.
„Właścicielem znaku jest PKP CARGO S.A. Znak wykorzystano na podstawie umowy licencyjnej nr. CCP/3561/72/2013”