Home Galeria  EU07-402 PKP Cargo

EU07-402 PKP Cargo

Nr. Kat. 107021
Kod produktu:4260409150218
Dostępność:Wyprzedany - nie będzie wznawiany
Stan magazynowy:0
Producent:Schlesienmodelle
Opis produktu

lokomotywa elektryczna uniwersalna EU07-402

cechy modelu

numer katalogowy 107021
przewoźnik PKP CARGO Logistics 
europejski numer pojazdu (EVN) 91 51 5 140 012-3 
identyfikator literowy państwa rejestracji pojazdu i identyfikator literowy dysponenta pojazdu (VKM) PL-PKPC
epoka VIa
lata w których model i oryginał wyglądały tak samo 2014-2015
przydział PKP CARGO S.A. Południowy Zakład Spółki w Nowym Sączu
Naprawa rewizyjna Północny Zakład Spółki 16.04.2014
wózki             typowe dla 303E
 odbieraki oba typu AKP-4E ze ślizgiem podwójnym 
ilość odgromników 2 
kominki wydmuchowe chłodzenia oporników rozruchowych typowe dla 303E
reflektory halogenowe typu KPM-24 w klasycznych obudowach
aparat cięgłowy przystosowany do sprzęgu śrubowego i samoczynnego
zderzaki z pochwą od strony tarczy zderzakowej
skrzynia boczników indukcyjnych płaska
wycieraczki dwuramienne 
ogrzewanie szyb czołowych             szyby grzejne
data premiery modelu 14.07.2023
     
cechy oryginału
producent HCP, Poznań
rok produkcji 1986
typ 303E
numer fabryczny 302
wiek lokomotywy w roku, odwzorowanym w wyglądzie modelu  28

Model lokomotywy EU07-402, w malowaniu spółki PKP CARGO Logistics. Stan na rok 2014, zaraz po naprawie rewizyjnej 1P4/2 przeprowadzonej przez Północny Zakład Spółki (CTU Bydgoszcz Wschód), zakończonej 16.04.2014 r. Podczas niej lokomotywa otrzymała niebieskie malowanie PKP CARGO (wcześniej posiadała malowanie jasnozielone z ciemnozielonym pasem, bez żółtych czół). Przydzielona wtedy była do Południowego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A. w Nowym Sączu. W związku z tym, w treści dokładnie jak oryginał, model ma naniesiony przydział „Południowy Zakład Spółki w Nowym Sączu”, oraz miejsce i datę wykonania ostatniej naprawy okresowej „PÓŁNOCNY ZAKŁAD SPÓŁKI NAPRAWA P4.16.04.2014". Lokomotywa ta, jest jedną z maszyn w malowaniu PKP CARGO, która posiada namalowane na ścianach bocznych „bumerangi” w znacznie ciemniejszym odcieniu barwy niebieskiej, niż odcień pudła, przez co od razu rzucają się w oczy. W lipcu 2014 r. lokomotywa została przeniesiona do Południowego Zakładu Spółki w Katowicach. Mimo to, nadal posiadała na pudle napisy informujące o przydziale do Zakładu Spółki w Nowym Sączu. Z dniem 1 marca 2015 roku, wszystkie lokomotywy elektryczne PKP CARGO weszły na stan Centrali PKP CARGO (lokomotywy spalinowe zostały w zakładach). Tym sposobem, nie znajdują się już na stanie konkretnych zakładów. Dzięki temu „uwolnieniu” ich od zakładów, lokomotywy nie muszą na naprawy (przeglądy) jeździć do zakładu do którego są przypisane, nie raz jadąc przez cały kraj, tylko mogą być naprawiane w dowolnym zakładzie PKP CARGO. Przez to, obecnie każdą lokomotywę elektryczną PKP CARGO można spotkać w każdym zakątku kraju. Dotyczy to także EU07-402. Co ciekawe, lokomotywa wciąż na pudle posiada napisy informujące o przydziale do Zakładu Spółki w Nowym Sączu. Oryginał nadal znajduje się w eksploatacji i wciąż posiada wygląd jak niniejsza miniatura.
PODOBNE PRODUKTY