Home Galeria  EU07-539 PKP Cargo (EVN)

EU07-539 PKP Cargo (EVN)

Nr. kat. 107004
Kod produktu:EAN 4260409150041
Producent:Schlesienmodelle
Dostępność:Wyprzedany - nie będzie wznawiany
Producent:Schlesienmodelle
Opis produktu

lokomotywa elektryczna uniwersalna

EU07-539 z numerami EVN

 

cechy modelu


numer katalogowy

107004

przewoźnik

PKP CARGO Grupa PKP

europejski numer pojazdu (EVN)

91 51 5 140 040-4

identyfikator literowy państwa rejestracji pojazdu i identyfikator literowy dysponenta pojazdu (VKM)

PL-PKPC

identyfikator cyfrowy eksploatującego pojazd

2151

epoka

VIa

przydział

PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Nowym Sączu

napis na pudle:

POŁUDNIOWY

ZAKŁAD SPÓŁKI

Naprawa rewizyjna

PKP CARGO TABOR - Ostrów Wielkopolski

22.06.2010

typ odbieraków

AKP-4E, oba ze ślizgiem podwójnym

reflektory

halogenowe w klasycznych obudowach

 

cechy oryginału

 

producent

HCP, Poznań

rok budowy

1991

typ

303E

numer fabryczny

303E-439

 

 

opis

 

Model lokomotywy EU07-539, w malowaniu spółki PKP CARGO Grupa PKP. Stan na koniec roku 2013, zaraz po otrzymaniu u dołu ścian bocznych znaków informujących o państwach członkowskich, w których pojazd uzyskał dopuszczenie do eksploatacji, oraz znaków o dopuszczalnej prędkości eksploatacyjnej. Wtedy też, lokomotywa już posiadała numery EVN na wszystkich ścianach. Wpierw, w 2011 roku otrzymała je na ścianach bocznych, jednakże inną niż później stosowana, wąską czcionką. We wrześniu tego samego roku, zaraz za numerami inwentarzowymi, błędnie dodano literę „E”. Błędnie, gdyż według wytycznych PLK jedynie lokomotywy EU07 typu 4E miały je otrzymywać, celem odróżnienia od lokomotyw EU07 typu 303E. A lokomotywa EU07-539 należy właśnie do typu 303E. Dlatego też szybko litery te zamalowano. W 2012 roku na prawej ścianie pojawiło się duże graffiti zasłaniające logo i nazwę przewoźnika oraz numer EVN. W roku 2013 je usunięto i przywrócono wszelkie elementy graficzne jakie się pod nim znajdowały, jednakże numer EVN odtworzono wykorzystując już standardową czcionkę. To spowodowało, że numer EVN jest napisany na lewej ścianie bocznej inną czcionką niż na prawej! Numery EVN naniesiono także na czoła. Również w 2013 roku, ale już nieco później, pod koniec roku, u dołu ścian bocznych dodano znaki, o jakich wspomniano na początku tekstu. Model odzwierciedla wygląd maszyny z tego właśnie okresu. Lokomotywa przydzielona była do Południowego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A. w Nowym Sączu. Ostatnią naprawę rewizyjną (R4) przeprowadzoną przez PKP CARGO TABOR Ostrów Wielkopolski, zakończono 22.06.2010 r. Podczas niej lokomotywa otrzymała niebieskie malowanie PKP CARGO. W treści dokładnie jak oryginał, model ma naniesiony przydział „POŁUDNIOWY ZAKŁAD SPÓŁKI”, oraz miejsce i datę wykonania ostatniej naprawy okresowej „PKP CARGO TABOR - Ostrów Wielkopolski Napr. rew. 22.06.2010".

Lokomotywa ta prowadziła między innymi tak interesujące pociągi, jak składy polskich Pendolino, czy skład wagonów Inspiro Warszawskiego Metra.

Oryginał nadal znajduje się w eksploatacji i wciąż posiada wygląd jak niniejsza miniatura.

 

 

„Właścicielem znaku jest PKP CARGO S.A. Znak wykorzystano na podstawie umowy licencyjnej  nr. CCP/3561/72/2013”

 

PODOBNE PRODUKTY